Doelstelling

Kansarme en zwakkere kinderen en volwassenen in de Democratische Republiek Congo helpen om zich te ontwikkelen en zelfstandig staande te houden dan wel te overleven in de maatschappij door het - zonder winstoogmerk - bieden van voorzieningen op het gebied van onderwijs, gezondheidszorg en landbouw.

Visie

De ontwikkeling van een volk is het volk zelf. Je kunt niet een volk ontwikkelen, maar je kunt het wel middelen geven om zichzelf te ontwikkelen. De Stichting Congo doet dit vanuit humanitaire overtuiging, waarbij ras, geloof of politieke kleur geen rol speelt en wil op deze manier een steentje bijdragen aan een betere toekomst.

Help Stichting Congo een handje mee bij het verwezenlijken van haar projecten. IBAN: NL03RABO0115059849

De Stichting Congo is door de Belastingdienst erkend als ANBI-stichting
Rabobank: 115059849
IBAN: NL03RABOO115059849
BIC: RABONL2U
te Meppel

Stichting Congo op LinkedIn
KvK nummer: 04085440
Fiscaal nummer: 8176.87.178
Wilt u inlichtingen over ons of onze projecten? Stuur dan een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Web Statistics